Thursday, May 19, 2011

Need a Laugh?!

Let me tell y'all what this lovely momma did last night...

After dinner I decided to make a batch of Triple Chocolate Chuck Brownies. Sounds good right?!

Well I mixed everything and called the boys into the kitchen to lick the beaters & bowl like I normally do, and that's when Ethan said, "Mom this taste funny." So I dipped my finger in the batter and...OMG...Gross!!! I recognized that taste...I had mistakenly added used grease instead of vegetable oil to the brownies. YUCK!!! I had to dump the entire dish down the drain. What made it worse is that I didn't have enough ingredients to make another batch. My crew was not happy with this momma!!! Luckily I had a stash of candy to make everyone love me again!

Hope y'all have a great Thursday!!!


  1. Hattie,
    Your back, I missed you sooo much girl! LOL about the grease boo boo girl I am just waiting to do it for I put my grease from the bacon, etc in an empty Vegetable Oil Container near my good Vegetable Oil so it is bound to happen, I'm sure the brownies had a nice bacon flavor yum yum LOL

    At least you were super momma and able to find a stash of candy!

    love ya

  2. Love that! Sorry for your mistake, but it's a good story. :)

  3. Lol Oh what a bummer! That did make me laugh. But don't feel bad! :)

  4. Ha, that stinks :) Glad you are back!

  5. Eww!How does the used grease thing work? You just add it to whatever youre cooking next that uses grease?? Wouldnt it keep the flavor of whatever you were using first and transfer it?? IDK!

  6. Oh my goodness, sounds like something I'd do...gross!!!